Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2018 10:00 - ШИВОХАМ
Автор: manu Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 353 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.01.2018 10:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ШИВОХАМ/мантра/

„Аум. Аз не съм нито умът, ни интелектът, егото или пък „чита“, нито ушите, езикът, ни сетивата на мирис и зрение. Ни етерът, ни въздухът съм аз.
Аз съм Вечното Блаженство и Съзнание.
Аз съм Шива! Аз съм Шива!  
Нито „праната“ съм аз, нито петте жизнени дъха, ни седемте елемента на тялото, ни неговите пет обвивки, нито ръцете, нозете, езикът, нито останалите органи на действие.
Аз съм Вечното Блаженство и Съзнание.
Аз съм Шива! Аз съм Шива!  
Не съм аз нито страх, ни алчност, ни илюзия, ни отвращение или харесване присъстват в мен. Нищо като гордост, като его, Дхарма или пък Освобождение, нито желанието на ума, или пък обектът на това желание.
Аз съм вечното блаженство и съзнание.
Аз съм Шива! Аз съм Шива! 
Ни удоволствие, ни болка, ни добродетел, ни порок познавам аз, ни мантра, ни свещено място, ни Веди или Жертвоприношение.
Аз не съм нито който се храни, храната или пък самото хранене.
Аз съм Вечното Блаженство и Съзнание.
Аз съм Шива! Аз съм Шива!  
За мен не съществуват страх и смърт, нито разграничение на касти, нито баща, ни майка, дори и раждане аз нямам, нито приятел, ни другар, нито поклонник или Гуру.
Аз съм Вечното Блаженство и Съзнание.
Аз съм Шива! Аз съм Шива!  
Аз нямам нито форма, ни желание. Всепроникващият аз съм, вездесъщият. При все това – оттатък сетивата. Нито спасение съм аз, нито пък нещо, което да се познае.
Аз съм Вечното Блаженство и Съзнание.
Аз съм Шива! Аз съм Шива!“    
„Служи. Обичай. Давай.      
Пречиствай се. Медитирай. Осъзнавай."    
   /Свами Шивананда/    


ШИВА – ОПИТНОСТ  

„Видях Бога в мен самия.
Отрекох име и форма и остана само Битие – Познание – Абсолютно Блаженство - нищо друго.
Съзрях Бог във всичко и навсякъде.
Завесата падна.
Аз съм Единство. Двойственост няма.
Отдъхнах си в същността ми. Неописуемо щастлив съм. Светът на илюзиите/егото/ изчезна.
Само аз/Духът/ съществувам.“    


ПОСЛАНИЕ НА ШИВА  

Черпи наслада от доброто.
Поведи ума си по духовния път.
Бъди търпелив. Движи се бавно.
Продължавай все напред.
Бъди осъзнаващ.
Отстоявай.
Различавай.
Осъзнай: „Безсмъртна Душа съм аз.“
В това е дисциплината.
Това е на Шива посланието.“  



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: manu
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 13742
Постинги: 12
Коментари: 2
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930